Communicatieaanpak rampenoefening Rijkswaterstaat valt in de smaak

De communicatieaanpak rond de rampenoefening op de Noordzee en op Schiermonnikoog van Rijkswaterstaat in september vorig jaar in de prijzen gevallen. De PR Award (SABRE EMEA) in de categorie Earned Media (Broadcast Media) is op 23  mei uitgereikt in Amsterdam. Raymond de Jong van Promare Communicatie & Media was tijdens de oefening drie dagen betrokken als social media reporter.
Raymond de Jong tijdens een interview met oud-burgemeester Dick Stellingwerf van Schiermonnikoog (Foto: Sem van der Wal).

Raymond de Jong tijdens een interview met oud-burgemeester Dick Stellingwerf van Schiermonnikoog (Foto: Sem van der Wal).

Bekijk de pitchvideo voor de SABRE EMEA award

Sabre Award - Olie Alert Waddenzee from Leene Communicatie on Vimeo.

Terugblikvideo’s
Tijdens de driedaagse oefening met Rijkswaterstaat en andere samenwerkingspartners maakte Raymond de Jong twee terugblikvideo’s en vele korte video’s voor de socials. Verder werd meegedacht over andere (social) content, zoals voor Instagram story, voor de nieuwsbrief en andere berichtgeving.
Dag 1 (05-09-2017)

Dag 2 (06-09-2017)

Prijs
De prijs werd in ontvangst genomen door de partners in de communicatieaanpak VormVijf, Maatschap Voor Communicatie en Leene Communicatie.

No Comments Yet.

Reageer op dit blog